Tuesday, September 16, 2008

Η ομιλία του ΓΑΠ revisited

Χαλαρός και με αυτοκριτική διάθεση εμφανίστηκε στην ομιλία του στη ΔΕΘ ο ΓΑΠ. Μιλώντας συγκεκριμένα για το κόμμα του υποστήριξε: «Δεν πάμε καλά. Έχουμε πάρει τον κατήφορο. Δεν πάμε καλά.», «σήμερα, δυστυχώς, ... θεωρεί η Πολιτεία ότι κάποια λαδιά έχω κάνει.». Ενώ για το μεγάλο του πάθος (μετά τις αυτο-τρικλοποδιές), το ποδήλατο, αποκάλυψε «Το ποδήλατο το συνεχίζω. Οι διαδρομές είναι και ίδιες, αλλά και καινούργιες. Οι στόχοι ακόμα πιο φιλόδοξοι, το βάρος ίσως ακόμα μεγαλύτερο.» Μπα, δεν τον είχα για φαγανό τον πρόεδρο. Άλλος είναι ο πρωταθλητής στις κεφτεδομαχίες. Ή μήπως είναι πλέον δεύτερος; «Στο δεύτερο έχω απαντήσει. Να πω κι εγώ μια φορά το "έχω απαντήσει".». Και τότε η δίαιτα; «δυστυχώς, πήγε στράφι κατά ένα μεγάλο μέρος».

Αλλά εκεί που φαίνονται ανάγλυφα οι επιρροές τού προέδρου είναι στη διαπίστωση «Δεν είμαι εγώ που θα κρίνω μέχρι πού φτάνουν οι ευθύνες. Προφανώς, οι ευθύνες για όλα αυτά που βλέπουμε, είναι ευθύνες ολόκληρης της κυβέρνησης και βεβαίως του πρωθυπουργού.» Ήταν ο μάγος της καρπαζιάς Γιάννης Ζουγανέλης που πρώτος έδειξε το δρόμο ανακρίνοντας σε ένα σκοτεινό υπόγειο της ασφάλειας το Ρένο Χαραλαμπίδη στο «Η καρδιά τού κτήνους»: «Αλλά δε φταίτε εσείς. Εσείς φταίτε γιατί έχετε γράψει την πατρίδα στα κοκόρια σας.».

Πέρα από την πλάκα, ο κ. ΓΑΠ χρησιμοποίησε καθημερινό λεξιλόγιο, κάτι που ακούγεται (κακώς νομίζω) αδόκιμο στον επίσημο λόγο. Διαβάστε και την άποψη του πάντοτε απολαυστικού Παντελή Μπουκάλα.

buzz it!

No comments: